ارتباط تلفني: 09395229099
پيامك: 5000141775
راهنمای سامانه

ارائه راهنمایی های لازم در خصوص امکانات و شیوه کارکرد سامانه بعد از تحویل پنل پیامک، از مهمترین وظایف سامانه ها در قبال مشتریان می باشد که متاسفانه در بسیاری از موارد به آن بی توجهی می شود.

آی ال پیامک علاوه بر پشتیبانی ۲۴ ساعته از قسمت تیکتینگ، فایل راهنمای سامانه را نیز آماده سازی نموده است که می توانید در این قسمت دانلود نمایید.

 

فایل راهنمای کاربران

دانلود

فایل راهنمای نمایندگان

سفارش
سفارش
تحویل آنی سامانه
ورود به پنل
ورود به پنل
پنل کاربری و نمایندگی
امکانات بسته ها
امکانات بسته ها
تعرفه بسته ها
تعرفه بسته ها
خطوط اختصاصی
خطوط اختصاصی
نمایندگی
نمایندگی
7 روز گارانتی
7 روز گارانتی
کیفیت پشتیبانی مهم است ؟
در آی ال اس ام اس پشتیبانی کاربران به صورت 24 ساعته واقعی و مداوم در طول شبانه روز توسط بخش پشتیبانی داخل سامانه انجام میپذیرد .
تمایل دارید ما پشتیبان شما باشیم ؟
همکاری با کلیه اپراتورها
آی ال اس ام اس جزء معدود سرویس دهندگانیست که کلیه اپراتور های ارسال پیامک را به صورت همزمان پشتیبانی می نماید . در آی ال اس ام اس شما میتوانید از خطوط 1000 ، 2000 ، 3000 ، 5000 ، ارسال پیامک بین المللی ، ارسال با دکل BTS ایرانسل ، رده سنی و جنسیت و کاملترین بانک مشاغل به تفکیک استفاده نمایید .
لوگو به پرداخت ملت
آخرين امکانات اضافه شده:  
Close